AktualnościMiasto Rzeszów

Raport z badania sastysfakcji klientów korzystających z usług Urzędu Miasta Rzeszowa

Prezentujemy raport końcowy z przeprowadzonego w ostatnim czasie badania satysfakcji klientów korzystających z usług Urzędu Miejskiego. Wyniki prowadzonych co kilka lat badań ankietowych pomagają nam stale podnosić poziom świadczonych usług. 

Drodzy Mieszkańcy! Pracownicy Urzędu Miasta w Rzeszowie na co dzień przywiązują dużą wagę do tego, by wszelkie Państwa sprawy, były załatwiane sprawnie i profesjonalnie, a obsługa Klienta była realizowana na najwyższym poziomie.

W przeprowadzonym w ostatnim czasie badaniu ankietowym wzięło udział 460 osób. Zostały one poproszone o ocenę m.in. czasu załatwienia sprawy, wiedzy i kompetencji urzędników oraz uprzejmości i kultury osób obsługujących Klientów w Urzędzie Miejskim. 

Bardzo nam miło, że w wielu tych obszarach oceniliście Państwo pracę urzędu i urzędników bardzo wysoko. Wszelkie przekazane w badaniu uwagi będą dla nas wskazówką, co jeszcze należy poprawić w bieżącej obsłudze Mieszkańców.

Pełen raport z badania jest dostępny do pobrania poniżej. 

Załączniki:

Dodaj komentarz