Raport z badania sastysfakcji klientów korzystających z usług Urzędu Miasta Rzeszowa
Prezentujemy raport końcowy z przeprowadzonego w ostatnim czasie badania satysfakcji klientów korzystających z usług Urzędu Miejskiego. Wyniki prowadzonych co kilka lat badań ankietowych pomagają nam stale podnosić poziom świadczonych usług.


Drodzy Mieszkańcy! Pracownicy Urzędu Miasta w Rzeszowie na co dzień przywiązują dużą wagę do tego, by wszelkie Państwa sprawy, były załatwiane sprawnie i profesjonalnie, a obsługa Klienta była realizowana na najwyższym poziomie.
W przeprowadzonym w ostatnim czasie badaniu ankietowym wzięło udział 460 osób. Zostały one poproszone o ocenę m.in. czasu załatwienia sprawy, wiedzy i kompetencji urzędników oraz uprzejmości i kultury osób obsługujących Klientów w Urzędzie Miejskim.
Bardzo nam miło, że w wielu tych obszarach oceniliście Państwo pracę urzędu i urzędników bardzo wysoko. Wszelkie przekazane w badaniu uwagi będą dla nas wskazówką, co jeszcze należy poprawić w bieżącej obsłudze Mieszkańców.
Pełen raport z badania jest dostępny do pobrania poniżej.
Załączniki: