Biuro Obsługi Klienta MPEC-Rzeszów – zawsze blisko Twoich potrzeb
Biuro Obsługi Klienta MPEC-Rzeszów – zawsze blisko Twoich potrzeb
Biuro Obsługi Klienta, działające na rzecz odbiorców ciepła systemowego w ramach naszego Działu Eksploatacji i Dyspozycji Sieci Ciepłowniczej oferuje kompleksową obsługę i wsparcie.
Jego zadania obejmują:
Obsługę zgłoszeń i zapytań klientów, takich jak awarie, potrzeby serwisowe czy informacje o planowanych przerwach w dostawach ciepła.
Doradztwo techniczne, pomoc klientom w optymalnym wykorzystaniu ciepła systemowego i zwiększeniu efektywności energetycznej.
Współpracę z odbiorcami przy nowych przyłączeniach, w tym przygotowanie niezbędnej dokumentacji oraz konsultacje techniczne dotyczące instalacji.
Informowanie o modernizacjach i inwestycjach, które mogą wpłynąć na jakość i bezpieczeństwo dostaw ciepła.
Wsparcie w zakresie rozliczeń, pomoc klientom w zrozumieniu kosztów związanych z korzystaniem z usług ciepłowniczych.
Dzięki działalności Biura Obsługi Klienta chcemy w dalszym ciągu wzmacniać relacje z odbiorcami, budując zaufanie i podnosząc jakość obsługi.
Po więcej informacji o BOK zapraszamy na naszą stronę internetową:
https://mpecrzeszow.pl/…/biuro…/czym-sie-zajmujemy
Czym zajmuje się Biuro Obsługi Klienta
Dla ułatwienia kontaktu naszych Klientów z MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. funkcjonuje:
Biuro Obsługi Klienta przy ul. Staszica 24 pok. 212
Dzwoniąc pod numery:
(17) 854-35-94
(17) 875-31-50
lub odwiedzając nas osobiście otrzymacie Państwo informację na temat:
- Zawierania umów kompleksowych dostarczania ciepła, umów na obsługę węzłów cieplnych oraz konserwację wewnętrznej instalacji c.o. w budynkach,
- Aktualizowania treści zawartych umów w przypadku zmian przepisów prawnych dotyczących dostarczania ciepła lub rozliczeń z tego tytułu,
- Zawierania umów na usługi Pogotowia Ciepłowniczego,
- Rozliczania usług związanych z dostawą ciepła i konserwacją,
- Rozstrzygania zgłaszanych przez klientów problemów dotyczących dostaw ciepła, zmiany zamówionej mocy cieplnej, wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych, rozliczeń płatności, itp.,
- Przepisów prawnych dotyczących sprzedaży ciepła,
- Uzgadniania terminów odbiorów technicznych,
- Na wniosek stron z którymi przedsiębiorstwo zawarło lub zawiera umowę o przyłączenie do sieci ciepłowniczej i umowę sprzedaży ciepła lub umowę kompleksową oraz na wniosek Prezydenta Miasta lub Starosty udostępniamy program pracy sieci ciepłowniczej oraz instrukcję eksploatacyjną na dany sezon grzewczy.
Skargi i reklamacje odbiorców na standardy jakościowe obsługi zgłaszać można:
- e-mail: sekretariat@mpecrzeszow.pl
- pocztą na adres MPEC-Rzeszów Sp. z o.o. 35-051 Rzeszów, ul. Staszica 24,
- telefonicznie pod nr (17) 854-35-94,
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta,
- Prezes Zarządu w sprawach skarg i zażaleń przyjmuje strony w każdy poniedziałek w siedzibie MPEC, ul. Staszica 24 w godz. od 14:00 do 16:00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu spotkania pod nr (17) 854-15-42 (Sekretariat)
Równocześnie informujemy, że:
1. udzielamy informacji na żądanie odbiorcy w ciągu:
- 12 godzin – informacji telefonicznych o przewidywanym terminie usunięcia przerw i zakłóceń w dostarczaniu ciepła,
- 7 dni – informacji pisemnych o przewidywanym terminie przerw i zakłóceń w dostarczaniu ciepła,
2. udzielamy odpowiedzi na reklamację złożoną przez odbiorców, dotyczącą niewykonania lub niewłaściwego wykonania umowy w ciągu:
- 12 godzin – w przypadku odpowiedzi telefonicznych na interwencje i skargi składane przez telefonn lub informacji o przewidywanym terminie pisemnego wyjaśnienia ,
- 14 dni – w przypadku odpowiedzi pisemnych na reklamacje odbiorców składane na piśmie oraz odpowiedzi na reklamacje, które wymagają przeprowadzenia dodatkowych analiz,
- 30 dni – w przypadku odpowiedzi pisemnych na reklamacje odbiorców składane na piśmie, które wymagają przeprowadzenia postępowania.
#MPECRzeszów#bok#CiepłoSystemowe#Rzeszów
