Konkurs ofert na prowadzenie Miejskiego Centrum Seniora w Rzeszowie
Prezydent Miasta Rzeszowa 30 listopada 2023 r. ogłosił otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w latach 2024-2025 roku pn.: „Prowadzenie Miejskiego Centrum Seniora”.
Najważniejsze informacje:
- konkurs ma na celu wybór ofert, które dotyczą zadań pozwalających na poprawę jakości życia osób starszych 60 + poprzez pobudzenie aktywności społecznej seniorów w ramach Miejskiego Centrum Seniora na terenie Miasta Rzeszowa,
- oferty należy sporządzić za pośrednictwem generatora ofert dostępnego na stronie https://generatorNGO.erzeszow.pl i złożyć w terminie do dnia 22 grudnia 2023 r. (organizacje, które chcą przystąpić do konkursu muszą zarejestrować się w generatorze ofert),
- filmy instruktażowe dotyczące zakładania konta organizacji oraz składania ofert znajdują się na kanale YT, https://www.youtube.com/channel/UC2VwYIYOG5XWFvIsro99i_g
- kwota przeznaczona na konkurs: 300 000,00 zł,
- jedna organizacja może złożyć jedną ofertę,
- wkład oferenta nie jest wymagany,
- okres realizacji: 15.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
Pełna treść ogłoszenia konkursowego znajduje się pod adresem:
Urząd Miasta Rzeszowa zaprasza na spotkanie informacyjne dot. ogłoszonego konkursu. Odbędzie się ono 11 grudnia 2023 r. (poniedziałek) w Centrum Innowacji Miejskich – Urban Lab, 3 Maja 13 (I piętro) o godz. 10.00. Przewidywany czas trwania spotkania to 2 godz. Na spotkaniu będzie możliwość zadania pytań dot. konkursu.
Zgłoszenie udziału w spotkaniu jest możliwe pod numerem telefonu 17/ 875 48 05 lub na adres wps@erzeszow.pl
Liczba miejsc na spotkanie jest ograniczona. Kryterium decydującym jest kolejność zgłoszeń.