Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii „Nowy Świat” czynny od poniedziałku 21.08.2023

W Punkcie Obsługi Mieszkańców można załatwić takie sprawy jak np. wymiana dowodu osobistego, rejestracja pojazdu czy też wydanie Rzeszowskiej Karty Miejskiej.

Punkt został przeniesiony do nowego i większego lokalu, który mieści się na poziomie +1 znajdującej się w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 20 Galerii „Nowy Świat”. Otwarcie nastąpi w poniedziałek, 21 sierpnia 2023 r. Punkt obsługi mieszkańców będzie czynny w godzinach od 10 do 18, od poniedziałku do soboty.

Sprawy jakie można tam załatwić

w zakresie spraw obywatelskich:

  •     wydanie lub wymiana dowodu osobistego,
  •     zameldowanie na pobyt stały lub czasowy,
  •     wymeldowanie z pobytu stałego lub czasowego,
  •     nadanie numeru PESEL,

w zakresie spraw komunikacji:

  •     rejestracja pojazdu,
  •     zgłoszenie sprzedaży  pojazdu,
  •     wydanie prawa jazdy.

w zakresie publicznego transportu zbiorowego:

  • wydanie Rzeszowskiej Karty Miejskiej
  • sprzedaż biletów komunikacji miejskiej
  • przyjmowanie wpłat za wezwania do zapłaty

Ponadto we wszystkich Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w galeriach handlowych przyjmowane są pisma urzędowe adresowane do wydziałów urzędu oraz udostępniane są formularze wniosków obowiązujących w urzędzie.